"nä, det är nog.. mycket värre än så."

Tjohej!
 
Här sitter la jag, sjuk och jävlig, och söker jobb så det bara sprutar lögner i mina jävla CVn.
Men men, jag verkar ju allmänbildad på papper i alla fall, det är ju alltid något.
Nä, nu har jag sökt i Ystad, Mora, Stockholm, Stavanger och Kristiansand.
Får jag inte ett enda jobb någonstans så ger jag upp och börjar jobba på Bajamaja-uthyrningen. Typ.
Poop-woman.
 
I alla fall!
Jag är sjuk och jobbar för fulla muggar ändå, därför jag varit lite off.
Har dessutom fastnat för förra säsongens Big Brother som finns på TV4 Play, så ah..
Min sociala förmåga är inte på topp för tillfället.
My bad.
 
Men återigen har Coop gjort en utav de bättre reklamfilmerna genom tiderna.
När killen säger "shorts" kittlas det fan i öronen för det låter så mysigt.
Shorts.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0