Orkar jag ens kliva upp ur sängen idag..?

Här ligger jag i sängen, med min vetskap att om 55 minuter ska jag sitta i kassan och le och vara jävligt alert.
Jag orkar inte det.
Fast efter mitt 7 timmar långa arbetspass, då behöver jag inte leka glad på en hel vecka.
Den känslan får mig lite piggare i alla fall.
 
Igår satt jag i alla fall och pratade med "Jimmy Åkesson".
En jävligt skum filur som uttrycker sig på förbannat skumma sätt.
Vi pratade om alldagliga ting - och han flänger ur sig "sex ska göra ont! :D".
What the fuck, tänkte jag då.
 
Killen i fråga är förövrigt snygg, han har raka tänder, bra musiksmak och så är han lång.
En 8a, skulle jag nog säga.. Tills han sa de där.
Usch, nu mår jag dåligt när jag tänker på det.
 
Bäst jag kliver upp och mår dåligt på jobbet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0