Svullen septum. "Helt sjuuukt ju"

Valde i fredags att ta ut min "tjurring" och sätta dit en såndär liten doldis,
för jag ville ha i min ring i näsvingen igen istället.
*Tjejen som inte kan bestämma sig om septum är snyggt eller ej*
I alla fall!
Nu är min snok svullen, den gör ont när jag nyser och nu vet jag inte om näsan kanske rent av trillar av.
Jaja, den som lever får se.
 
Sitter också och bokar buss upp till Falun nu med.
Hujeda mig, 8 timmar och 30 minuter ska det ta att anlända till metropolen Falun.
Falun med den sköna dialekten. Falun med det snygga männen. You name it.
Men att åka buss är bra för miljön och billigt, så det är väl bara att härda ut.
 
Nä, nu har jag jobbat 22 timmar på 2 dagar.
Jag är trött, varm, lite öm och lite mätt.
In i duschen, sen blir det Irene Huss, mys med katten och sova.
 
Peace, fuckers.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0