Bildbomb del. 1 - Ayia, Ayia.. AYIA FUCKING NAPA!

NU fick jag ryckt ur tummen ur mitt arsle och lagt in alla bilder på datorn.
Så nu jävlar blir det bilder, mina damer och eventuella herrar.
 
Bjussar på pics ifrån en oförglömlig resa - Ayia Napa 2013.
 

Tills vi satte oss på planet var Hilma nykterist. Om man säger som såhär.. De är hon INTE längre.
Rebecca blev tlött..
Roomies!
Vi var framme på hotellet vid 23.30, och då hade alla redan hunnit festa en hel dag, typ.
Så vi såg oss om, gick till Grabbarna Grus en sväng, men sen drog vi hem i tid.
Och då kom våra underbara grannar över, som spenderade mer tid att däcka i våra sängar än i deras egna.
Andreas får pris för årets vidrigaste fötter. Och årets största.
Bakishäng med återställare.
Absinthe-kväll! För eran egen skull berättar jag inte allt detaljerat.
Dels är minnet vagt, dels av ren rumsrenhet.
Förfest innan Grabbarna Gruuuuus!
Klockan 5 på morgonen ungefär. Då var det fint!
På't igen bare, hältahälta-groggar och absinthe-shots.
Efter 3 dagar av en redig, svensk bläcka så såg jag ut såhär.
Halsinfektion, ögoninflammation, hosta, illamående, hög feber och frossa. Allt på samma gång!
Till sist hamnade jag på sjukhus, så ah.. Nu tar alla roliga bilder slut. Förlåt.
Sista bilden får tala för sig själv.
Ayia Napa 2013 - oförglömligt.
Tack ALLA som gjorde denna resan så sjukt jävla awesome!
 
 

Kommentarer
Postat av: hilmus

Saknar något oooootroligt asså!

2013-06-20 @ 17:32:04
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se
Postat av: melinda

fyfan va illa och hamna på sjukhus när man är i napa!

2013-06-21 @ 18:23:50
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0