Bildbomb del. 2 - Den här jävla baljäveln.

Jaha, det jag fruktat mest över.. Balen.
Långklänning, prålig frisyr och 5000 pers som ska kolla och fotografera.
Nejtack - aldrig igen!
 
Börjar denna bildbomb med en egobild på Jacob. Han gillar sin egna nuna.
Mycket suddig bild, även denna är tagen av ingen mindre än.. Jacob!
Min fina lilla Felix!
Min fina lilla Felix och hans fina lilla baldejt som jag dessvärre tappat namnet på.. Förlåt.
Olivia och Jacob - himla fint balpar!
Vårat lååååångbord. Kände nog inte ens hälften jag satt med?
Felicia gillar vin..
En bättre bal, en bättre Felicia - En bättre fylla!
Enda bilden (och den är riktigt jävla dåligt) jag har utav min baldejt, Erik. Så gulligulliga är vi..
Träffade Koffe (som var med i Napa) som tyckte det var skumt att han var så himla mycket brunare än mig.
Hello, Albino.
Nämnde jag att Jacob gillar sig själv?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0