Bildbomb del. 4 - FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!

Den absolut bästa dagen i hela mitt liv - studenten.
Jag vet inte, nu när jag tänker efter är de nog både den bästa och den värsta.
Jag har aldrig varit så otroligt lycklig i hela mitt liv,
men fyfan för att lämna allt och alla.
 
Ni kommer få läsa en jävla massa lovord om "mina pojkar" "min bästa klass" osv,
men vafan.. Ni anar inte hur mycket dom faktiskt betyder för mig.
 
Champagnefrukost hemma hos Erik! Felix börjar redan bli glad i hatten ser jag..
Marcus & Jonathan (Sid).
Rökpaaaaus.
Studentlunch för hela 10EC (A, B och C-klasserna) på Harry's.
Bzzz, bzzz.. Skål.
Lite mingelbilder.. Eh.. Jaa..
Bromance. Alexander och Andreas. Finaste paret.
Daniel och en mucho glado Hampus.
Pattiii.
Olivia kom förbi och drog en snabb grogg innan vi begav oss mot Nöjesparken,
där skolan arrangerat att vi ska hänga i en timma för att nyktra till innan vi springer ut.
Smart tänkt!
Patrik blev precis lika full och bedrövlig som alla andra på flakvistelsen.
Pontuz. <3
Sista bilden ifrån studenten.. Den får fan jag stå för.
På 3 år fick jag:
* Otroligt fina vänner.
* Minnen för livet.
* En utbildning.
* En ny hårfärg.
* Massa smeknamn.
* + en miljon grejer till.
 
Jag fick ju även stipendie också, med motiveringen:
"För att inom en manlig yrkesbetonad utbildning genomfört en god studieprestation och brutit på ett gott och pionjäratat sätt den manliga dominansen på programmet samt för att ha varit en god, social och hjälpsam kamrat."

Aldrig blivit så rörd i hela mitt liv. Tack för precis allting. 10ECB, you simply the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0