Det händer i Norrköping!

Goddagens mina vänner, ni ska bara veta vilken jävla festival jag varit på!
Bråvalla Festival is the fucking shit, i alla fall när jag var där på torsdagen.
Åkte dit med Sandra, Adrian och Robert i onsdags och kom hem i fredags.
Det var jävligt fett, rent ut sagt.
 
Just nu är jag uppe i en jävla massa jobb,
är ledig först på torsdag och då åker jag upp till Göteborg för mer festival - Metaltown!
Ska tillbringa denna gedigna festival med mina fina 08or, Melinda och Alice.
It's gonna be fucking epic.
 
Regnig bilkörning upp till Norrköping.
Väl framme tog vi oss ett bad i jacuzzin på hotellet med 4 okända stockholmare,
och avslutade kvällen på en engelsk pub. Jag drack guiness och käka en jävligt blodig oxfilé. Fint ska det va!
Någon hade nog druckit lite fööör många Guiness...
Festivaldags - taggade till tusen!
Jonas Gardell - "Mannen", myten, legenden. Jag älskar dig!
Ghost - ett band jag HATADE tills jag såg dom live. Fantastiska. Amazing. Kärlek.
Käkade världens godaste pizza.. En krokodilpizza!
Jag & Sandra ute på pissepaus på någon åker.
Andra gången jag såg In Flames i spöregn.

Världens bästa festivalkäk - Churros.
Geggamojja... Eh, vare nån som sa festival?

Efter att ha väntat på detta ögonblick sen i November så var det äntligen dags.. Rammstein.
Detta var helt seriöst det sjukaste, det bästa och det mest minnesvärda jag sett i hela mitt liv.

Stannande till i Gränna på hemvägen för att inhandla lite polkagrisar.
I Gränna har dom både rolig glass och antika linjebussar!

Körde även förbi "Köttkulla"..
TACK SOM FAN FÖR EN SJUK RESA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0