Gekås.

Morsning!
Börjar bli jobbigt att bara kolla på fula bilder, va?
Tji fick ni, för jag har ett helt gäng till... Mohaha.
 
Nä, men igår så flydde jag och mamma åskan och drog iväg till Gekås.
För en gångs skull hittade jag faktiskt en massa som jag behöver - typ första gången det händer.
 
Kvällen spenderades hemma hos Hilma i hennes nya lägenhet med inflyttningsfika.
Mamma köpte en cupcakesmaker till henne som vi invigde igår.
Myyyspys!
 
Typiskt krog-"skal". Haha, smidigt i alla fall.
Ögonprimer, kajal, nagellack och lösögonfransar.
Nytt gelékit för naglarna, deo och våtservetter (tacka GUD för våtservetter när man är på festival!)
Flytta-hemifrån-stuffs! Fick en jävla massa vuxna saker i studentpresent, så utökar förrådet nu.
Rosa handdukar, Hello Kitty-toapapper, doftljus, decilitermått, rosa skärbrädor och vispbunke..
Åh, min blivande lägenhet kommer bli så fin och lukta så jävla gött.
En ny bok i samlingen med rockstars - nu hälsar vi Alice Cooper välkommen till hyllan.
Energidrycker.
Värmespray och hårspray.
(Köpte även 2 tröjor och ett par springbyxer + ny sovsäck (som tål - 5 grader!) och liggunderlag. Garderad!)
Vart jävligt nära på att köpa Harrys självbiografi, men vafan.. Sorry Harry, men du passar inte in i min bokhylla.
 
Sen var det cupcake-mys med Hilma!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

måste fan också köpa våtservetter! och sovsäck, heheh.... och torrshampoo! satte upp tältet häromdagen med, det vart fan rätt stort! :D läääängtar! ♥

2013-06-21 @ 18:18:44
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0