HEMMA.

Efter en SJUK (boktavligt talat) vecka i Ayia Napa är jag åter hemma i Sverige igen!
Mycket händelserik vecka, det var verkligen.. Ja, jag finner inga ord.
Jag hamnade dock på sjukhus därnere vilket inte var lika rockigt, men vafan..
Nu börjar allting ordna upp sig igen.
 
Jag har nu också gått den "efterlängtade" balen.
Herre, vilket jävla spektakel!
Flera tusen människor som bara står och glor på en,
hur jävla kul låter det?
 
Nåja, nu vet ni i alla fall att jag är hemma, jag mår hyffsat bra och i morgon tar jag studenten.
SEN ska jag börja blogga som vanligt igen.
 
Hoppas ni alla mår bra! =)
 
 
Sneakpeak ifrån min fotografering innan balen i söndags.

Kommentarer
Postat av: astrid

Oj vad hände för att få dig hamna på sjukan?? :O
men vad bra du är nöjd iaf, gullet! :)

2013-06-11 @ 16:23:22
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0