Crucify me.

Wohoe, jag har påsklov!
 
Började lovet med en utgång tillsammans med en himla massa annat folk på Oscars,
träffade återigen en islänning och hade en allmänt trevlig kväll tillsammans med Hilma.
 
I fredags bestämde Hilma sig för att pierca tragus innan vi åkte till Hylte, och jag svär.
Hylte är en skog. Och så kommer det ett hus. Och hoppsan, där var det en älg. Och ah, där var jag liksom.
Tillbringade långfredagen med Ester, Hilma och Olivia, gjorde hemmagjord pizza och kollade på Paranormal Activity 3. Jag sket typ på mig.
 
Igår var det påskafton, vilket innebar påskbuffé med Hilma och hennes släkt i Halmstad,
och sen vart vi sugna på lite utgång i Halmstad också, prova på nåt nytt är aldrig fel liksom.
Det började med att jag mötte 3 SJUKT SNYGGA rockers utanför Hemmakväll, och insåg att "denna kvällen kommer bli focking massive"... Men jag hade fel.
Det var jättetråkigt i Halmstad, bandet som spelade på James Rockbar var värdelösa, och de folket som väl var ute var jättetråkiga, jättekonstiga och allmänt dryga.
Så vi gick till donken, köpte med oss pommes och milkshake och kollade på film istället.
 
Idag är jag jävligt trött, så jag bunkrade upp mig med en påse chips och Bingolotto med mamma.
Det här med påsk är så jävla överskattat..
 

I torsdags käkade jag god mat och drack äckligt vin. Men flaskan var fin, i alla fall.
 
Såhär fint är det i Hylte på långfredagen..
 

Jag, Ester och Hilma blev upprörda för vi inte fick påskägg, så vi gömde kinderägg för varandra.
Det var påskmys på högnivå.
 

Det bästa med påskafton - Hilma och pommes.
 
Idag drack jag även någon typ av fanta med druv-smak. Den smakade kemikalier, men var ändå helt OK.
 

Avslutar detta massiva, tråkiga jävla inlägg med en bild på mig, för att visa att det varit "solglajjer och skinnjacke-väder" hela veckan typ!
 
God fortsättning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0