Du lyssnar på P4, Sveriges Radio Halland...

Jahopp, första praktikdagen på Sveriges Radio är finito.
Jävla lång dag, klev upp klockan 6 och var hemma 18.
Nåja, i slutändan är det nog värt det.
Jag fick i alla fall leka i studiorummet där man, hör och häpna, spelar in Karlavagnen!
Haha, sug på den!
Började också rodda upp alla mikrofoner och skit tills på torsdag, då är det "Hela Halland spelar".
Lyssna - jag sköter ljudet!
 
Just nu är jag faktiskt riktigt svintrött faktiskt.
Ja, man skulle nog kunna missta mig för en karaktär i Walking Dead eller nåt.
Typ så fräsch är jag nu.
 
Så med detta säger jag god natt, sov gott,
krama eran mamma och pappa och fira att det är förbjudet med djurtestade produkter.
 
 
Ni får en låt med Turbonegro idag, bara för att jag lyssnat på dom konstant i 2 dygn.
Det är bra att jag inte spelar sönder låtar och så, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0