FÖRLÅT.

Hej, jag lever!
De är mer än vad vårat internet gjort, därav kvalitéten på mina inlägg. Dvs inga.
 
Nu det senaste har jag verkligen haft fullt upp.
Praktik på SR, sänt "Tur på Hjul", jobbat på Ica, skrivit massa arbeten, beställt balklänning..
You name it.
 
MEN!
Nu är jag back on track igen, för mitt knä är helt paj för tillfället,
så de enda jag kan göra just nu är att sitta vid datorn och ligga i sängen.
Lika bra, de är ju trots allt söndag.
 
De blir mer och bättre inlägg inom kort,
just nu ville jag mest berätta att jag finns, och förklara mig.
 
Peace.
 
 
Jag har aldrig varit ett direkt fan till Mando Diao.. Först nu.

Kommentarer
Postat av: hilma

Låter bra du! :D <3

2013-03-25 @ 09:40:52
URL: http://www.nilzzon__%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0