Fullspäckad helg.

I fredags var det dags - Lillasyster på lilla, lilla Oscars.
800 personer hade klickat på "delta" på Facebook-evangemanget, och det kunde inte annat än spåra ur.
Och precis så gjorde det.
Människa efter människa blev utslängd, till slut gick det att röra sig där inne.
I och för sig tycker jag att om man nu ska arrangera en rockkväll, då får man tåla en moshpit eller två.
Det var en bra spelning, och i vanlig ordning blev jag medbjuden backstage.
Vad fan sänder jag ut för signaler?
 
Igår var jag nere på James Rockbar, "jobbade" med Mustasch.
Återigen var det fööör mycket folk i en alldeles för liten lokal - trots att James är ganska stort.
Träffade fina Melinda som jag inte träffat sen Marilyn Manson,
och träffade en himla massa konstiga Halmstadbor som jag hade en trevlig kväll med.
(Läs hennes blogg! www.fckingcrazy.blogg.se   )
 
Idag är jag som ni säkert förstår helt jävla slut.
1. Jag har sovit cirkus 5 timmar på 2 nätter.
2. Jag sprang ifrån Kärleken till Halmstad C. Det var 5 km enligt google-maps. Jag är rökare.
3. Två spelningar på två dagar tar död på en.
 
Så i morrn är jag glad att jag är "sjuk", så jag kan ligga under tatueringsnålen halva dagen och plugga istället.
Vila upp sig är tamejfan aldrig fel.
Det är inte gratis tatueringar heller.

Kommentarer
Postat av: hilmut

Yeah... kan inte riktigt göra sådär ännu!

2013-03-17 @ 19:38:41
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0