Ge mig sommar.. Ge mig festivaler..

Hej hallå.
 
Lite, eller nä, ganska så jävla as dålig uppdate ifrån min sida.
Jag beklagar.
 
Men detta är min jobbhelg, och ja.. Vad händer då liksom? Nada.
Fast nu så gör de ju det, för igår var jag på släktkalas, kollade på melodifestivalen..
Och sen ringer min kusin Therese och säger att hon just fött en liten Signe!
Så nu har vi återigen en bebis i släkten, jag som just vant mig med den första..
 
Sen är jag lite bitter, för det är hemskt kallt.
Jag vill att det ska bli sommar så man kan ränna på festivaler och vara allmänt odräglig - utan dunjacka.
 
Nä, nu tackar jag för mig och slänger upp bilder ifrån i torsdags, när det var 100-dagars.
Jag var punkrockare.. Eller nåt åt det hållet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller så med om rubriken!!!!!!!!

2013-03-10 @ 20:55:19
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0