Helt sjuuukt ju!

Mycket händelserik dag nere på P4 idag!
Klev upp 04.50 i morse för att kunna vara nere i Halmstad vid halv 8,
då vi har sänt ett liveband varje timme.
Riktigt kul när det händer något skoj på kärringkanalen liksom.

Idag blev jag också tillfrågad att sköta artistintervjuerna.
Tackade dock nej, men vill jag så får JAG sända radio.
Fan, var stolta, om några år kanske jag är radiokändis.
"Haha".
 

Och idag kom även mitt pissdyra paket ifrån Hottopic.
Blev lite chockad när jag såg att jag fick punga ut 312 spänn i tullavgift..
MEN! Sen kom också min studentmössa.
Nu känns allt på riktigt. Shit.
 
Superhjälte-sockar. Totally love it.

Världens ballaste bikini, som dessvärre ser ut att vara PISSLITEN.
Mina jävla rattar kommer fan aldrig få plats "/
(Beställde en jeansväst härifrån också. Den kom inte med på bild.)


De är så jävla sjukt. En studentmössa. Jag ser ut som en mupp i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0