I must tell yah..

Som ni vet är jag lite utav ett "list-freak".
Jag delar in det mesta i listor helt enkelt.
Fråga mig inte varför, jag är nog bara ämnad för att göra det.
 
Så nu har jag börjat göra en lista på 100 saker jag ska göra innan jag dör.
Dessvärre har jag bara kommit på 49 saker hittills,
och jag kan bara börja "nolla" den när alla 100 sakerna är skrivna.
 
Jag måste dock avslöja en grej, och det är att jag ska skälla ut ett jehovas vittne.
Idag kom det ett gäng Jehovas och knackade på, men jag låg och halvsov, så pappa viftade bara bort dom. Typ.
I alla fall, nu är jag lite frustrerad!
 
1. Varför sov jag just i detta tillfälle?
2. Hade jag inte sovit hade jag ändå inte "fått" skälla på dom. Regler är regler.
3. Hur jävla ofta träffar man vittnen egentligen?
4. Jag är upprörd.
 
Men i alla fall, jag har hela livet på mig att utföra dessa ting,
och det kommer väl fler tillfällen.
Vissa grejer kommer jag att dela med mig utav via någon typ av film, så ni ser att jag faktiskt gör skiten.
 
Jag är ganska påhittig ändå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha aaaw :/
Jo det är ju något man bara måste göra!
Har en egen liten plan om de kommer till mig :3

2013-03-05 @ 11:51:16
URL: http://rockats.devote.se
Postat av: hilmus

du är rätt cool ändå

2013-03-05 @ 14:39:37
URL: http://esternilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0