Lite halvskoj är man inte har något annat att skriva om.

Vad gjorde jag för tio år sedan?
För 10 år sen var jag bara en liten knodd på 9 år,
som sprang omkring och älskade hästar och hade killbaciller, och spenderade dagarna med mina dockor i alla dess former. Bratz, Barbies, baby-dockor - you name it.
9 år.. Det var tider det.
Fyfan, nu känner jag mig gammal.

 

Vad gjorde jag för ett år sedan?
Jag kommer ihåg att vi satt och diskuterade våran Turkiet-resa.
Jag var också upprörd för att Marilyn Mansons platta Born Villain inte släpptes i tid.
Förra året var alldeles för ointressant för att komma ihåg det.

 

Fem snacks jag gillar;
Vad är snacks? Äh, tilltugg/godis/snacks…
1. Favorit Mix ifrån OLW.
2. Mango.
3. Marabou i alla dess former.
4. Torkat kött.
5. Honungsrostade jordnötter.

 

Fem sånger jag kan hela texten till;
Jag kan förstås texten till många låtar, men jag väljer några random.
1.  Marilyn Manson – The Beautiful People
2.  Bring Me The Horizon – Crucify Me
3.  Black Veil Brides – Rebel Love Song
4.  HIM – Wicked Game
5.  Crashdiet – Chemical

 

Fem saker jag skulle göra om jag var mångmiljonär;
1. Skaffa en lägenhet med helt sjukt snygg inredning.
2. Köpt en bil.
3. Rest runt i USA och i Japan. Kanske Thailand också, för att vara lite mainstream.
4. Skänkt pengar till festivaler, rädda barnen... Såna det är synd om.
5. Köpt ett fucking trumset och lärt mig spela like a motherfucker.

 

Fem dåliga vanor;
1. Jag sover alltid bort dagarna.
2. Det går inte en dag utan att jag dricker läsk.
3. Väljer alltid bort skolan, trots att jag har prov eller liknande.
4. Jag slänger alltid min smutsiga tvätt på golvet istället för i tvättkorgen.
5. Om jag äter på mitt rum, så tar jag inte ner tallriken först det börjar lukta mögel.
Så fräsch är jag.

 

Fem saker jag gillar att göra;
1. Lyssna på musik skithögt och sjunga med.
2. Fika på Espresso House med Hilma.
3. Shoppa.
4. Gå på festival/konserter.
5. Kramas!

 

Fem saker jag aldrig skulle klä mej i eller köpa;
1. Bootcut-jeans.
2. Något som är orange.
3. Pälsar i alla dess former.
4. Ormskinnsmönster.
5. Visa-magen-tröjor.

 

 Fem favoritleksaker;
1. Min mobil.
2. Huvud-kliaren.
3. Massemassören. (En såndär trekantig sak som man masserar ryggen med.)
4. Min dator.
5. Räknas sängen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja man kan ju leka i sängen så ja det kan väl räknas som leksak ;)

2013-04-01 @ 12:48:05
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Hilmut

Chailatteee! Får vi göra på onsdag <3

2013-04-01 @ 13:15:38
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0