Ny gadd och ny glass!

Nästa måndag sitter jag under nålen - igen.
Min kära tatuerare, och min goda vän, Pawel hade en idé och ville göra den på mig helt enkelt.
Gratis tatueringar är aldrig fel, tror den kommer bli fet som fan!
Ska bli en jävla blaffa på låret, får väl se hur många sittningar det blir..
Men bra kommer det bli!
 
Och nu sitter jag här och käkar glass mitt i vintern.
Upptäckte att vi fått en ny smak på Ben & Jerrys glassarna på jobbet, så jag var tvungen att köpa denna,
för det vart jordnötssmör i. Och jag älskar jordnötter. Och glassen var skitgod.
Köp den.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muuuuuums!!
O fan vad nice! Är nyfiken o se hur gadden blir!! ;)

2013-03-11 @ 21:29:12
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0