Tummen är ute ur röven.. och inne i munnen.

Idag vaknade jag klockan 11, helt underbart.
Fint väder var det ute, allt var liksom.. "Yeah, good shit!".
 
Så jag åkte till praktiken, 14-16 skulle jag vara i en studio och mixa låta med ett gäng esteter.
Ja, ni läste rätt.. Esteter.. I två timmar.
Jag var tamejfan helt jävla pisstrött när jag åkte därifrån så jag ville bara lägga mig ner och dö.
Är det något antagningskrav för estet, att man ska ha adhd och sjunga istället för att prata?
 
Jag är som sagt lite mör, så idag får ni massa bilder som ni antagligen skiter i,
men det är roligare att kolla på tråkiga bilder än att läsa en tråkig text om mitt bittra liv.
 
Börjar med lite pics ifrån Olivias afrika-afton!
Den gröna geggan är avokadomoussé. SVIN gott. (om man nu gillar avokado..)
 

Sen så var det en dag jag vaknade upp och såg att det var rimmfrost överallt.
Hur fint som helst ju.
 

Igår kom det som sagt Jehovas Vittnen hem till oss.
Jag är inbjuden till Rikets Sal den 26e. Hedrad som fan alltså!
 

Spelade spel med mor och far - Rockslaget.
Jag skulle sjunga något med Marilyn Manson, och mamma och pappa kunde det inte.
 

Mitt hår ser ut som ett fågelbo idag, men det är inte orangerött längre. Det var lite de jag ville "visa".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0