Morsdag!

Grattis min älskade mamma på morsdag!
Du är bäst.
 
I övrigt har jag inte varit hemma på länge,
och när jag väl är hemma.. Ja, då sover jag.
Så därför tänkte jag bildbomba lite nu - innan jag övergår till pluggandet igen.
 
Kärlek & fred! <3
 
Lite sköna pics ifrån Bring Me The Horizon 11/5. Oförglömlig spelning!
 
Fina blommor vi har hemma. Observera att min Iphone-kamera har tagit dessa bilder!
 

Fyllebilder deluxe. Jag tror detta ska föreställa Olivia, Putte, Elin & Hasse i en ormgrop. Men jag kan ha fel.
 

Igår var det rökpaus vid ankaret med Elin och Olivia,
innan vi begav oss mot fästningen för lite kubb med Svanur och Putte.
Kvällen avrundades med skräckfilm och sen var vi fylletaxi ute på vishan.
Never again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0