Sommar?

Käre barn, här är 25 grader varmt och jag är barbent och bär klänning.
Vad är det här? Har vi fått sommarvärme till bästkusten? Gotta get that than.
 
Förövrigt så har jag idag tillbringat min dag med Elin och Olivia.
Först fick jag och Elin en idé att pierca rook. Så då gjorde vi det.
Sen gick vi hem till Putte och tillbringade en halvtimma i en glödhet lägenhet med Svanur, Olivia och Emil,
innan vi begav oss till det värsta stället som finns - Gekås.
Skitvarmt, folk över allt och alla är fan gravida just nu.
Jobbigt.
 
Men vi fick i alla fall köpt typ 50 plast bestick, muggar, tallrikar och all annan skit man behöver till studenten.
Fan, det är bara 2 veckor kvar, sen åker vi till Ayia Napa.
Om 2 veckor är allting i stort sett över.
Shit, nu fick jag kärringbrus. Igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0