Hej vänner!

Jag har egentligen ingen som helst bra förklaring till denna usla uppdateringen..
Tror det är mest att Norge suger musten ur mig, jag hatar mitt jobb just nu, och det har hänt så jävla mycket..
Okej, jag har visst haft anledningar.
 
På grund av detta har jag också tappat all fantasi om vad jag kan skriva om,
men idag, eller för exakt 10 minuter sen, fick jag en jävla massa inspiration och jag blev jätte-pepp.
SÅ JÄVLA AWESOME, RIGHT?!
 
Sååååå... Vad gillar Frida att skriva om?
Tatueringar, musik och snygga män...
Vad passar då inte bättre än en "VECKANS BABE!" varje onsdag?
Som ett litet ljus i detta mörker, samt att fira lilla-lördagen på bästa sett med en vacker man.
Herregud, detta är ju det bästa jag någonsin kommit på tror jag!
 
Därför kör jag igång här och nu!
VECKANS BABE är...
 
OLIVER SYKES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0