Myskväll hos grannen.

Tjohej!
Idag är det fredag, vilket innebär.. FREDAGSMYS HOS SANNA!
Hennes buddy Arjan (eh.. Stavas de så?) ifrån Västerås kommer hit,
så jag ska över dit på en bit mat.
Hilma mysigt!
 
I morrn är det dessvärre lördag, vad händer då?
Black Veil Brides i Göteborg.
Ska jag dit? Svar: Nej.
 
Istället ska jag jobba mellan 10-16, vad händer sen liksom?
Ligga hemma och lipa för att jag inte är på konsert, typ.
Åh, detta suger!
 
Men men, jag har handlat mat idag - äntligen kan jag äta annat än nudlar!
Småsaker gör mig glad just nu.

Till exempel en låt som jag hittade på en reklamfilm på YouTube.
Videon är kinky som fan, låten är guldvärd och man blir glad.
 
Hur ska ni spendera eran helg? =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anthon

Ska käka julbord imorgon på Liseberg!

Svar: Åh, fyfan vad mysigt! =)
Frida

2013-11-30 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0