Oj.. Hej.

Moder of God, jag har verkligen glömt bort att jag faktiskt har en liten blogg som behöver uppdateras oftare.
Me so sorri,
men det har hänt en massa smaskiga grejer i Norge den senaste tiden så, nää..
Jag har faktiskt inte haft så himla mycket tid.
My bad.
 
Men nu har jag en minut eller två över, så då tänkte jag mest berätta att idag känner jag att jag lever,
det var Halloween-fest igår och jag har idag dragit slutsatsen att man inte ska dricka en flaska vin själv.
Huvudet mår inte så bra idag, liksom.
Förövrigt var det kul - det var dit jag ville komma.
 
Annars så är det pissväder i Norge, om mindre än en vecka åker jag till Liverpool och kollar på fotboll med pappa,
och jag funderar på att skaffa en råtta.
Typ såhär ser mitt liv ut nu, konstiga saker händer när som helst, allt är väldigt muppigt och det finns ingen riktig mening med någonting.
Detta är fanimej Norge i sett esse!
 
Nä, nu ska jag dränka bakfyllan i duschen, slänga in en tvätt och locka över grannen så hon kan laga mat till mig.
 
PEACE OUT, FELLAS!
 
såhär snygga vad jag och Sanna igår på "the big party".
Så fort jag klev in började alla säga att dom inte vill se mig.
Tar det positivt, det är ju Halloween for fuck sake och ingen jävla underkläds-mannekäng!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Grym utklädnad snyggo! :D

2013-11-03 @ 20:58:16
URL: http://nattstad.se/rockasta
Postat av: Astrid

Grym utklädnad snyggo! :D

2013-11-03 @ 20:58:17
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0