Tønsberg.

Idag har jag varit i Tønsberg hela eftermiddagen,
och deras jävla galleria suger balle.
Den påminner lite om labyrinten i Harry Potter och den flammande bägaren, ni vet?
Jävligt stor, jävligt läskig, och när man väl är där inne vill man bara ut.
Ja, ungefär så kändes de.
 
Så snabbare än kvickt gjorde jag det jag skulle, sen köpte jag en norsk Japp och tyckte jävligt synd om mig själv.
Hujedamig.
 
I övrigt så händer det inte allt för mycket här.
Jag är väldigt ledsen och upprörd på min chef.
Fick 2 friplåtar till Black Veil Brides i Göteborg på lördag,
får jag ledigt? Svar: Nej.
Är jag arg? Svar: Ja.
 
Så ni som ska dit får gärna säga hur bra de var,
så kan jag stå och vara upprörd på jobbet medans ni har det helt awesome..
Crazy fuckers.
 
Jag ser helt drogad ut.. Men fuck that, Andy Biersacks huvud vilar på mina pattar, sååå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0