Vem håller mig fast? Detta är inte snällt.

Men bra jobbat, Frida!
Sen klockan var 20.09 har jag sagt "nu ska jag gå in i duschen..!"
Nu är klockan 00.35, och här sitter jag ännu oduschad.
Helvete.
 
Har ni förresten hört talas om händelsen med Lostprophet?
Om inte, läs på Rocknytt så får ni hela storyn, för det är helt seriöst SJUKT.
( Här har ni en sida jag hittade på Dregens fanpage. Läs där! http://www.nme.com/news/lostprophets/74073 )
Kort sagt så har sångaren, Ian, försökt våldta ett spädbarn, samt spelat in det.
Nu har vissa skivaffärer valt att plocka bort deras skivor.
Rätt eller fel?
 
Jag tycker att det är jättetråkigt att hela bandet ska bli straffade för EN av SEX är ett jävla monster.
Nu blir ALLA kallade för pedofiler och liknande, och dom tvingas splittra bandet.
 
Jag hoppas detta vider får ett riktigt tungt straff och han får smaka på sin egna medicin i fängelset.
Det är en SJUK värld vi lever i.
 
Nu ska jag duscha.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äckligt o så jävla sjukt!!!!!!! :o :s

Svar: Helt jävla sjukt! :s
Frida

2013-11-29 @ 18:42:08
URL: http://nattstad.se/rockasta
Postat av: Alice

Jättebra att de tar bort skivorna tycker jag. Eftersom han är känd som "Lostprophets-Ian" tror jag inte att hans bandpolare vill bli kopplade till samma band. Hade inte jag velat iallafall. Hoppas de förblir splittrade så kan resten starta något eget utan Fritzl-äcklet.

Svar: Jo, du har en klar poäng, helt klart! Men samtidigt förlorar ju övriga bandmedlemmar på detta, för dom får ju fortfarande pengar när deras skivor säljs. Oavsett vad är situationen helt jävla rubbad, Ian är en utav de vidrigaste levande varelser jag vet, och jag hoppas resten av bandet inte blir anklagade för massa skit dom inte ens vetat om!
Frida

2013-11-30 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0