YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Heyheyheyhey!
Jag är återigen i Sverige!
 
Kom hem till Sverige i tisdags, för jag trodde jag hade urinvägsinfektion och behövde medicin.
Tji fick jag, jag har njurbäckeninflammation - vilket innebär infektion i njurarna.
Ja, jag har ont.
Nej, bråka inte med mig.
 
I morrn bitti, eller snarare klockan 03.00 i natt, åker jag och pappa mot Landvetter,
och sen går planet mot Liverpool!
That's right, i morrn ska jag äntligen få se Liverpool spela, och dom ska möta Fullham.
Åh, jag är så himla pepp!
 
Kommer hem på måndag igen,
på tisdag är det återbesök hos läkaren,
och åker antagligen tillbaka till Norge på onsdag igen.
 
Ha en awesome helg - för det kommer jag ha.
 
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0