"farmer seeks wife"

Sitter helt ensam och kollar på Sveriges sämsta program - Bonde Söker Fru.
Så jävla keligt att vi bara har 3 svenska kanaler!
Vette fan vart mina roomies är, så ja.. Jag har tjejkväll med mig själv, typ. Kul liv.
 
Var nere i stan idag och handlade mat, kollade in Second Hand affären och strosade runt.
Helt seriöst, köpte pesto, en apelsin, ett päron, en youghurt, tomater och toapapper.. 120 NOK.
Förstår ni nu varför man lever på nudlar här?
Så jäkla dyrt. Säger som Gunilla Persson "Det är skamligt!".
 
Sen kollade jag, Joakim och Ola på världens sjukaste jävla film ever - A Serbian Film.
Den är inte ens laglig i Norge egentligen, och efter jag såg den så förstod jag varför.
Ni som blev nyfikna och tänkte "fan, måste kolla".. Jag ber er - gör det INTE.

Ingen som har filmförslag? Serier? Vad som helst - bara jag slipper bönderna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilma

JAG HAR OCKSÅ SETT DEN! Så jävla vidrig :o

2013-10-10 @ 16:06:17
URL: http://www.karljohansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0