Gullerot.

Gullerot är nog det sötaste norska ordet jag vet.
Det betyder morot. Gullerot. Hihi, sweet.
 
I alla fall, jag ska berätta en helt sjuk grej för er, så ni kommer tro jag är helt wasted,
men jag lovar.. Jag är spiknykter, och det har jag varit hela dagen.
Vaknade i morse och var pigg, kände mig helt utvilad och glad.. Men jävligt uttråkad.
Så jag tänkte liksom "vafan ska jag göra idag?".
Fick en snilleblixt att "jag går ut och tar en powerwalk.. JA, BRA FRIDA!".
 
Tänkte att jag skulle gå runt Vesterøya (området där jag bor heter så),
och att det är en perfekt runda.. Det tar ju inte alls lång tid att köra den sträckan med bil, så det bör jag ju klara..
HAH! Halvvägs, fötterna ömmade, jag ökade takten för att komma hem fortare, drog på stenhög musik,
kämpade och stånkade.. Det var då jag förstod varför jag inte gör detta ofta.
 
Så 40 minuter senare, ben som spaghetti, svettig och illaluktande,
slängde jag mig på balkongen och drog i mig nikotin.
Dog lite till, men lyckades kräla mig till sängen.
Stensov i 2 timmar.
Gick upp och duscha, drog på min onepiece, och sen dess har jag varit i soffläge.
Jag förstår inte hur folk kan bli lyckliga av att plåga sig själva, men vafan. Alla är vi olika!
 
Sen kom min roomie hem, och han och grannen begav sig ut på en joggingtur..
Även han är helt död, så i morrn ska jag och Joakim ha "Big Bang Theory"-dag och inte jogga en meter.
 
FUCK YEAH.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0