Nej, jag lever fortfarande.

God afton, mina kära vänner.
Det är en trevlig söndag i Norge idag, underbart väder, rosa himmel och jag har hårfärg i skallen.
Woop woop, min kilometerlånga utväxt är snart gone för stunden.
Känner mig som en ny människa.
 
I fredags kom våran lilla Elin hit och hälsade på, så himla mysigt!
Så hela helgen har bestått av mys med Elin och Olivia, tacos, vin och choklad.
Jävligt chill.
 
Igår testade vi också utelivet i Sandefjord - och gick till Cactus.
Det är en pytteliten "klubb" mitt i stan, men en DJ som ser ut att vara 12 år och man dansar i sofforna typ.
Nåväl, vi svenskar som hängde där gjorde helt seriöst hela dansgolvet.
Önskade århundradets sämsta låt "The Fox" och BAM så flög alla omkring som små rävar på varandra.
Jag hade en jävligt rolig kväll i alla fall!
 
Och ja, nu är det söndag kväll, det är Bingolotto på TV och snart är mitt hår amazing igen.
Hoppas i alla fall att ni har haft det jävligt awesome, ha en fortsatt trevlig kväll och rock on!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0