Söndag - idag fyller Peru 20!

Igår var de ju som sagt fest - och jag har idag konstaterat att det inte är en myt att man får huvudvärk av vin.
Fybubblan.
Men festen i sig var ju lyckad + att Sandefjords snyggaste kille squeeza mina kinder och sa "min lilla 94a".
Åh, det där kan jag leva länge på!
 
Idag var det liiiite segt att kliva upp, men jag trotsade huvudvärken och klev upp och tvättade.
Sen tog jag en äckligt lång dusch så jag fick russinfingrar och nu ska jag ge mig ut och städa TV-rummet.
Ikväll ska vi fira våran ena roomie, "Peru", för han fyller 20 år!
Så vi ska baka en klassisk svensk kladdkaka (dom vet inte vad kladdkaka är här.. Amatörer) och spela FIFA.
 
Vid närmare eftertanke är detta en ganska mysig söndag ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0