Hemlängtan deluxe.

När en hel vecka har gått, så kommer man ju till söndagen,
och då brukar jag alltid summera veckan som gått.
Jag har flyttat, jag har jobbat, jag har varit arg och ledsen, ensam och omgiven av nya människor.
Kortfattat så har jag sån galen hemlängtan just nu, och jag vill liksom bara hem.
Men det är förhoppningsvis bara den klassiska "söndagsångesten" som spökar.
 

Igår var jag och Olivia i alla fall på "Hatt-fest" nere i stan med massa svenskar.
Jättekul att träffa folk,
men att komma hem till en lägenhet full av okända norrbaggar vid 4 på morgonen är ingen höjdare.
Bor man i kollektiv får man anpassa sig efter alla andra också,
tyvärr bor det en enda jävla hemorojjd här som tror att när han är hemma på permis kan han göra vad han vill.
Så idag fick VI klagomål för att HAN spelat hög musik och haft folk här.
Jättekul samtal en söndagsmorgon.
 
Nä, usch, jag hatar söndagar, jag har hemlängtan och jag är hungrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0