SPLEAH!

Vet ni vad en "SPLEAH!"-låt är?
Om ni vet det vid första försöket är ni nu mina idoler, grattis.
(Sitter och lyssnar på Stitch Me Up med Death At The Revel, 2.29 hör ni "SPLEAH". That's it.)
 

I alla fall, god morgon!
Fick ett sms av min halvsnygga chef att "du trenger ikke jobba idag".
Skönt och tråkigt.
Skönt att ligga i sängen och försöka bli frisk, tråkigt att inte tjäna pengar.
Men men, jag är själv i kollektivet just nu så jag tänkte gå på husesyn.
 
Nä, nu ska jag kolla på The Big Bang Theory och måla naglarna i någon kulört nyans,
sen ska jag tvinga hit Olivia när hon slutat jobba.
Vem vet, det kanske blir taco-tisdag på pilot-kollektivet i fortsättningen?
I Bua hade vi ju sushi-torsdag!
(Tro nu inte att vi var duktiga och gjorde sushi varje torsdag..
Nä, dom gångerna vi väl gjorde sushi var det på torsdagar,
för då slutade vi tidigt och började sent dagen efter. Win-win.)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Coolt! Jag är halvnorsk. ;)

2013-09-17 @ 13:55:48
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0