Scheena.

Hej, hallå, vänner och fötter!
 
Idag är det onsdag, dag mitt i veckan, hur fan ska man må liksom?
Personligen har 2014 börjat ganska rötet för min del,
och igår åkte den finaste människan jag någonsin träffat tillbaka till Sverige.
Så ah, det suger. Väldigt hårt. Helvete.
 
Något annat som suger är ju att det flyttat in en ny filur på Industriveien.
När Beige-Brallan flyttade ut kom det någon brud som inte verkar ha koll på läget, if you know what I mean.
Kort sagt, hon har knappt presenterat sig, hon röker inomhus, hon gapar och skriker..
Well well, det är väl bara att härda, I guess.
 
Men nog om tråkiga ting - har ni sett sicka SJUKA band/artister som släppts till Bråvalla eller?
Helt jävla insane, jag, Elin, Hilma och Olivia ska dit för lite kvalitetstid, är det någon annan som ska dit? =)
Åh, galet pepp blev jag nu helt plötsligt..
Nu får snön försvinna så man kan glida omkring på festivaler och åka longboaaaard!
 
Bilder kommer i nästa inlägg - jag hittar inte min kamera just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0