Urban Cone.

Yoooo pepz!
 
Nu tog det ju ännu en gång lite halvlänge innan jag bloggade, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Har haft fullt upp med jobb, varetelling, idiot till roomie så ah.. Jag bodde hos grannen lite.
Vårat kollektiv har förvandlats till någon b-version av Paradise Hotel, typ.
Förstår ni då hur illa det är här?
 
I alla fall har jag äntligen börjat pilla med massa grejer till min nya blogg!
Så jag hoppas att jag snart kan skrota denna jävla fjortis-bloggen och äntligen börja om på ny kula.
Åh, jag är fett pepp - men jag är så JÄVLA efterbliven när det kommer till bloggdesign och fan och hans moster,
så ah.. Det KAN ta tid, tänkte höra med min hacker-granne om han är villig att hjälpa en vilsen själ.
 
Tänkte muntra upp er med en amazing låt som alltid får mig på bra humör,
Urban Photograph med Urban Cone!
Jävlar vad mycket Urban, men ack så bra! Snygga är dom också, alltid positivt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Höhö! Jag känner Emil i Urban Cone - han med krulligt hår som sjunger ;D

Svar: Are you fucking kiddin' me? :o
Frida

2014-02-16 @ 22:53:49
Postat av: Alice

Eller nej! Han har ju för fan inte krulligt hår längre! Det är rakt! HAN känner jag!

2014-02-16 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0