Nu blev det lite tokigt..

.. Jag skulle varit i Baku, men jag är i en bastu.
 
Vafan dillar hon nu om, tänker ni säkert nu?
Lugn, jag har bara blivit beroende av Vines.
Himla kul att roa sig med medans alla andra jobbar!
 
I alla fall, jag fyller 20 år om 4 dagar, jag börjar få lite noja och har hittat en söt 15-åring att vila ögonen på.
Det där är så långt ifrån okej det bara går att bli, men så är det.
Felix heter han, han sjunger och dansar i The Fooo.
Kill me.
 
Så för att få mig på andra banor hade jag och Olivia frukostmys idag och planerade sjukaste festen ever..
På lördag smäller det, då är det 80-talsfest på Knut-kollektivet!
Damn, detta kommer bli nice!
 
Och påtal om nice så har de ju kommit en massa snö nu också, jättemysigt ju.
Måste dock börja lära mig att följa uttrycket "kläder efter väder", för so far har det gått lite dåligt på den fronten.
Jaja, jag ska väl också lära mig någon gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0